Home

Hemma igen! För ett litet tag iaf =) Nu ska det ses över vad jag har för kläder egentligen, packas och iväg på festival :D Tis kväll går tåget, kommer fram till Örebro på Ons morgon och sen går tåget hem på Sön =) Jag tar med mig Acke hem ^^ Sen följer jag med han ner igen på fre tror jag det var.. är iaf fest/festival hos grannen hans (: sen hem igen! sen blir det Holland! =D

Min lägenhet! var liten.. såklart ;) men hur frääääsch som helst =) ska inreda den färdigt sen :D blir hur myysigt som helst, längtar längtar tills jag flyttar på riktigt =)

Måste köpa TV och Wii, jag är kär ;D

Taiga har saknat mig, hon kunde inte sluta gnälla när jag kom in genom dörren inatt =) sötis
Kommer sakna henne sen, men kan juh knappast ta med henne så.. jag hoppas jag överlever :P

Bilder!

Kommentarer
Postat av: VIcci

kul att kika in här ibland och se lite bilder osv..:D

just nu är ju några från erfamiljen här på besök:D

2008-08-04 @ 22:17:44
URL: http://wlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0