Frizon!

Och jag är färdigpackad! Hoppas jag fått med allt iaf, men det brukar jag göra ;D annars så.. ordnar det sig nog iallafall :D
Funderar starkt på att dammsuga rummet, men då måste man juh konka ner dammsugaren, så det får bli om en timme eller två ^^ orken har tagit slut för tillfället..

Har orkat göra en lista iaf vad som behöver köpas till lägenheten, skrivbord kan jag stryka för det ska jag få ta med från Tyskland :D har en snäll faster :)

Vattenkokare
Brödrost
TV
Wii (mycket viktigt :P)
Hyllor(?)
Konservöppnare
Datorhögtalare

sådärja, få saker och billiga saker.. suck.. jag vill översätta, måste maila och fråga vad dom håller på med =/ men positivt tänkande, det kommer, ska tjata lite så kanske det går fortare =D

Kanske ska ta med mig Taiga och hämta posten ;)


Hon sitter så väldigt väldigt fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0