Frizon =)

Hemma! Det regnade precis varje dag :P Men så ska det vara på festival har jag hört.. lerigt :D
Åååh hörde på många många bra band, ska ladda hem lite musik en dag, för att se om det är nån cd skiva värd att köpa ;) Är så roligt med en annorlunda festival, På yran är juh nästan alla man möter fulla eller åtminstonde lite påverkade.. På Frizon såg jag bara EN person med en cigarett i handen, En gång! :D Lite underbart faktikst =)

Festivalens citat: Krypet är helt förstört ;D  hehe

Laddar upp lite bilder också, bilder säger juh mer än ord.. och just nu orkar jag faktikst inte skriva så mycket.. trött trött trött

Ska aldrig mer åka tåg heller, usch vad illa jag mådde på slutet, men jag spydde inte! Duktiga jag ;) eller jo, ska nog åka tåg, men ska inte glömma åksjukepillrerna helt enkelt..

Nu bakar mina småsyskon chokladbollar, dom hade tydligen tråkigt.. ska gå och hjälpa dom ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0