Flyttar och Försvinner =D

Nu! Om bara några timmar! Kl 10 imorgon! Då! Ska jag brumma iväg med bussen och Pappsen och Lilly =) Bussen är fullpackad med mest mina saker måste jag erkänna (A), soffan var tog en del plats faktikst :)
Nyss varit duktig och gjort sallad som vi ska ta med oss imorgon, provsmakat med.. gotti! Mp3n laddas, har dock letat fram Mora Träsk kasettbandet ;D Det är för bra, blir det och smurfarna hela vägen ner ^^

Idag var vi till stan Lillasyster och Jag, hon köpte massa kläder och vet ni! Esther lilla här var duktig och köpte bara en enda t-shirt/topp, för 50 kr dessutom =D Amazing... men jag ska juh snåla med pengarna är det tänkt.. ska man bli fattig student vet man som aldrig när man behöver dom så atte.. :)

Mamma var här idag och hämtade mina småsyskon.. eller dom cyklade faktikst iväg till mamma, hehe vilka ideér ;D Men hon kommer imorgon och vinkar av oss också.. gråter en skvätt aldelles säkert.. Lilly ska juh ända till Holland, mig är det ingen fara med, Göteborg är inte långt bort :P
Av mormor och morfar fick man 1000 kr också.. dom är aldelles för snälla, men man ska inte klaga ;D

Kvällsfika!

Kommer sakna snön i vinter.. men! Jag får ta tåget upp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0